Op het zuidereiland! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul Kok - WaarBenJij.nu Op het zuidereiland! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paul Kok - WaarBenJij.nu

Op het zuidereiland!

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

11 Januari 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo lieve mensen,

Maar weer eens berichtje op het mooie wereldwijde web zetten zodat iedereen weet dat we op dit moment nog steeds leven. Net nu het de tol begon te eisen is het vandaag gelukkig niet mooi weer... :S haha... voor het eerst in de afgelopen 3 weken hebben we regen, helaas lijkt het er voor de komende paar dagen niet geheel rooskleurig uit te zien. Zaterdag geven ze weer mooi weer af net nu we juist morgen de gletsjers wouden gaan lopen. Maar dat mag de pret niet drukken want we hebben van Matt (collega van mij op de uni in palmy) een heel leuk spelletje geleerd. Moesten we wel een ander kaartspel voor aanschaffen maar het vermaakt ons iedere avond weer minimaal 1 uurtje. Zolang de wijn zijn werk maar doet hebben we in ieder geval veel plezier om 1 van onze reisgenoten, wie dat is mogen jullie zelf raden want ik denk niet dat het op dit moment verstandig is wereldkundig te maken.

Nu dus even wachten tot het goede weer zich weer van zich laat horen. Hopelijk dus snel, nog maar 9 dagen voor mijn familie hier en dan moet ik het met bas en steven nog 10 dagen zien te redden, de 30ste vlieg ik naar brisbane en de 31ste komt bas me achteraan. Afgelopen tijd veel dingen gezien en beleefd, veels te veel om hier in een informatie centrumpje even op de computer een samenvatting van te geven. Zo gauw ik terug ben in ned. heb ik meer dan genoeg stof om 3 weken achter elkaar verhalen te blijven vertellen. Ik hoop dus dat jullie nog even zonder mij komen, 30 maart kom ik weer aan in Nederland, met de muziek van u2 nog suisend in mijn oren. Voor nu de groeten en veel liefs vanuit het zuidereiland. En voor een ieder die ik nog niet heb gehad, Nog de beste wensen.

Cheers, Kiwipaul en familie!

  • 11 Januari 2006 - 12:18

    Ellen:

    Hee Paultje,
    mooie verhalen weer.. valt weinig over te zeggen he, kan wel een weinig boeiend verhaal gaan vertellen over hier, maar dat valt dan ook zo in het niet.. ;p geniet er nog van met paps&mams en strax met de jongens,
    liefs Ellen

  • 12 Januari 2006 - 09:10

    Jennifer:

    Hey Lilly! al lang niks meer van me laten horen! maar lees al je verhalen nog hoor! En precies wat ellen zegt! heel leuk allemaal! hier gebeurd niet zoveel jammer genoeg! Leuke feestjes dat wel natuurlijk, en weer leuk als je daar weer bij bent! Geniet er nog ff twee dikke maanden van! en veel plezier met iedereen daar!!
    Liefs Jennifer

  • 17 Januari 2006 - 10:21

    Mariek:

    Ha Pool uit de Paulder, je leeft dus nog. Was je even uit het oog verloren, maar nu toch maar weer even bijgelezen. En de verhalen blijven super goed. En ben je inmiddels al op de gletsjer geweest met het mooie blauwe ijs? Ik lees dat je tijd in Kiwi-land zit er al bijna weer op zit... gaat snel. Oh ja, morgenavond nog hospiteeravond, of je nog ff langs komt....
    Groetjes uit Villa Hades, Marie

  • 18 Januari 2006 - 19:54

    BenArt:

    Heey neef, ik heb ff lekker bijgelezen! Ik wordt helemaal gek van die mooie verhalen terwijl ik hier in Nederland zit... Have fun en drink er een op mij! Groetjes

  • 20 Januari 2006 - 10:16

    Marleen:

    He neef! (+ familie natuurlijk!) Zo te horen vermaken jullie je nog super, wel jammer van het weer! Al is het hier niet veel beter zoals gewoonlijk! Wil Sander nog wel naar huis of gaat hij met je mee naar het volgende vakantieoord? Doe je ouders&Sander de groetjes! Liefs je allerliefste nicht, hihi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 36098

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2005 - 29 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: