Ouders op vliegtuig, met bas en steven in een tent - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Paul Kok - WaarBenJij.nu Ouders op vliegtuig, met bas en steven in een tent - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Paul Kok - WaarBenJij.nu

Ouders op vliegtuig, met bas en steven in een tent

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

24 Januari 2006 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Nou... daar zijn we weer lieve mensen,

vandaag houden we het weer een beetje kort want zo veel tijd heb ik niet, moet continu bas en steven geruststellen dat dat elastiek dus echt wel veilig is. Ik kan dan nu ook wel even melden voor de geinteresseerden onder ons dat ik dus ook ben gesrongen. Samen met sander van 43 meter naar beneden gesprongen met een water dip. Dit was wederom een geslaagde activiteit. Moet wel bekennen dat bas en steven toch iets meer lef hebben. Van 134 meter naar beneden, en dat zonder levens verzekering... haha.

Het was een zeer geslaagde tijd met mijn ouders en heb het nu ook zeer naar mijn zin met de mannen, elke avond geven we ons weer toe aan de zwaartekracht zodat de goud gele substantie zijn weg door de slokdarm weer goed weet te vinden.

Tevens vind ik het wel even leuk om te melden dat ik benaderd ben voor een baan bij omnivent! Als Product Development Engineer. Ik heb al contact opgenomen, het lijkt redelijk hoopvol, het is alleen een beetje jammer dat ik pas over 2 maandjes pas weer in nederland ben. Mijn papieren zijn goed en ze houden me op de hoogte over de procedures en dergelijke! Ik verwacht er zelf niet zo veel van, maar wel heel leuk dat ze me opgezocht hebben en het lijkt me ook zeer goede en leuke functie. Zo.. weer genoeg over werk geouwehoerd. Ik moet weer aan het werk, de mannen een beetje in toom houden want die staan hier een beetje rond te stuiteren. Zou zo geld kunnen vragen voor circus act... haha. Wij gaan nu weer ff een bakkie doen.

Voor foto's moeten jullie maar even op basdownunder.waarbenjij.nu kijken

cheers Paultje

  • 25 Januari 2006 - 02:28

    Harm:

    Tjow KiwiPaul!
    Ben je al in Downunderland? Ik zit hier in Darwin te genieten van het regenseizoen! Beter dan 40 graden in Melbourne en bushfires waar je u tegen zegt: u!
    Veel plezier nog en niet te gek met je maten!

  • 28 Januari 2006 - 14:27

    Ellen:

    heeej Paultje,
    nou, via 3 verschillende kanalen kunnen wij hier de belevenissen van jullie volgen, we blijven mooi op de hoogte zo!! Wel saai trouwens, we zeiden gister nog; we houden niet veel vrienden over!! (we moesten iets in de groep gooien... ohnee, groepJE... ) Maarre, voor verdere reacties op jullie sprong, lees t gastenboek maar! ;)
    Geniet ze, rustig aan en heel veel liefs daar.
    XXXX Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 36094

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2005 - 29 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: