Ozzies here I am! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Paul Kok - WaarBenJij.nu Ozzies here I am! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Paul Kok - WaarBenJij.nu

Ozzies here I am!

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

31 Januari 2006 | Australië, Brisbane

Hallo iedereen,

(er staan weer even wat foto's op.. van NZ en Brisbane... wel door elkaar maar dat maakt niet zoveel uit... veel kijk en lees plezier iedereen)

Zoo weer even een klein berichtje. Ben nu helaas echt vertrokken uit het supermooie en aangemane nieuw zeeland. Steven met zijn spokenpak en alle andere spulletjes op het vliegtuig gezet gisteren. In alle vroegte opgestaan dat we zelfs de dauw nog hebben kunnen meemaken. Mocht het niet zo zijn dat ze die ochtend geen dauw hadden, maar je begrijpt wel dat 4 uur vroeg zat was. En daarvoor ook al een nacht niet erg veel geslapen. Waren namelijk in Christchurch wezen stappen met allemaal nederlanders die daar bij een boer werkte waar wij aan waren geweest. Echt super, wat een mooie stad is christchurch, en lekkere biertjes uiteraard. Dat maakte weer veel goed na een vroegtijdig vertrek uit het "bruisende" centrum van Dunedin, waar we op vrijdag avond hebben geprobeerd een biertje te vatten maar helaas van een behoorlijk koude kermis thuis waren gekomen. Echt super naar mijn zin gehad met bas en steven die laatste paar 10 dagen in NZ, jongens, ik zou ze zo weer over doen!

Nu weer terug naar de orde van de dag, want ik ben aanbeland in Brisbane; australie. Van hieruit ga ik samen met bas nog 2 maandjes rondreizen. Ben nu bij een oud huisgenoot van me uit palmy. Zij zit hier ook nog maar 2 weken en wil hier een jaartje ofzo wat temp werk doen. Echt super mooi. Gisteren opgehaald van vliegveld en hoppekee mee naar haar appartement waar ze met nog een andere oud huisgenoot van haar nu verblijft. Meteen gisteren naar de kroeg geweest, er waren een paar kiwibandjes die daar wat aan het jammen waren. Hartstikke mooi allemaal. Zometeen hier even naar het strand en daarna bas ophalen. Om de een of andere mysterieuze reden had hij dezelfde vlucht als mij geboekt maar precies 1 dag later.. haha.. Daarna maar eens op zoek naar een mooie luxe wagen waarmee we op reis gaan door ozzie land. Zal wel een paar dagen duren voor we iets hebben gevonden wat aan onze eisen voldoet, maar we hebben dan ook redelijk de tijd. Eis 1: goedkoop, Eis 2: in goede staat. Niet zo moeilijk lijkt mij. Vanuit een superwarm brisbane iedereen de groeten (momenteel een aangename 32 graden en het blijft in ieder geval zo voor de komende week) veel suc6 met het onderbinden van de schaatsen en ik zie jullie al weer over een maandje of 2.

Liefs OzziePaul

• 31 Januari 2006 - 07:32

Reinier:

Lucky bird, terwijl wij hier vastvriezen en de weg met zo'n laag pekel bestrooid is dat je daar over uitglijdt, zit jij lekker aan 32graden biertjes weg te hijsen...zucht! Het leven is oneerlijk verdeeld.

Veel plezier Paul, en die auto dat moet wel lukken. Zeker met jou technische kennis. Je kunt natuurlijk ook een trekker kopen. Wel stoer.

Groeten Reinier